Tech hvg.hu 2016. június. 16. 06:03

Ha itt rányom a gombra, a magyar focistáknál bejelez egy szurkolói kütyü

Közel 280 ezer rajongót gyűjtött eddig a Magyar Telekom Szurkolói szív alkalmazása, miután az osztrákok felett aratott győzelemtől is hajtva egyetlen nap alatt több mint 200 ezren csatlakoztak a kezdeményezéshez.

A telekommunikációs vállalat webalkalmazásában egy gombnyomással bárki kifejezheti szurkolását kedvenc sportolóinak: így például korábban a kézilabda Bajnokok Ligája-döntőre készülő veszprémi kézilabdásoknak, a Ferencváros Franciaországban meccselő válogatott focistáinak, vagy éppen a riói versenyekre edző, a vállalat által támogatott Magyar Olimpia Csapat tagjainak.

Az egész nyáron át tartó kampány alatt a sportolóknak kiosztott, szív alakú speciális kitűző rezeg és világít, amikor szívdobbanás érkezik rá, így mindig tudják, milyen sokan és gyakran gondolnak rájuk otthon vagy a világ bármely pontján.

Ugyanezen az oldalon üzenetet is lehet küldeni a sportolóknak. Aki pedig képpel szeretné a sportolók felé kifejezni szurkolását, az #egyekvagyunk használatával küldhet bárhonnan, bármikor szívdobbanást.

hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.