Kiábrándító negyedéves eredményekről számolt be a Twitter, miközben egyre többen használják a mikroblog-oldalt.
Az eddigi legrosszabb negyedévét zárta az Apple, de nem csak ez a cég keseríti most el a befektetőket. Kiábrándító negyedéves eredményeket közölt a Twitter, és máris 13 százalékkal zuhantak részvényértékei.
Annak ellenére, hogy egy első negyedéves eredményből még nem érdemes messzemenő következtetéseket levonni, sokakat meglepett a Twitter hirdetés-értékesítésének visszaesése. Célzott hirdetései alulteljesítettek, és most sokan hiányolják a hagyományos reklámlehetőségeket. A negyedéves bevétel 594,5 millió dollár volt, és elmaradt a várakozásoktól, ugyanis 607 millió dollárt jósoltak.
Öröm lehet az ürömben viszont, hogy az első negyedévben tekintélyes felhasználó-növekedést könyvelhetett el a Twitter, s míg tavaly ilyenkor havi 302 millió felhasználó kereste fel az oldalt, mára 310 millióan twittereznek havonta.
Amellett, hogy a cég pénzügyi vezetője megígérte, fejleszteni fogják a reklámlehetőségeket, az első számú vezető, Jack Dorsey arra tett ígéretet, hogy javítani fognak a felületen, amely – a Facebookhoz viszonyítva – még kissé bonyolult.