Nem titok, hogy a Facebook a hirdetésekből tartja fenn magát, de az üzenetküldő alkalmazását eddig elkerülték a reklámok. Egy most kiszivárgott dokumentum szerint ez hónapokon belül változhat.
Már idén tavaszra elkészül az a technikai fejlesztés a Facebooknál, melynek segítségével a vállalatok marketing célú üzeneteket küldhetnek a felhasználóknak a Messengerben – derül ki egy, a TechCrunch által megszerzett kiszivárgott dokumentumból.
A Facebook által nem kommentált leírás szerint a vállalatok csak azoknak küdhetnek majd a Messengerben marketing célú üzeneteket, akikkel már kapcsolatba (üzenetváltásba) kerültek korábban a Facebookon. A kiszivárgott dokumentum ezért azt javasolja a cégeknek, hogy már most próbáljanak előidézni üzenetváltásokat a rajongókkal/felhasználókkal, hogy amikor bekapcsolják a hirdetős funkciót, akkor ezeket az embereket máris elérhessék a reklámjaikkal.
Arról egyelőre nincs információ, hogy a messengeres hirdetések pontosan milyenek is lesznek, de jó esély van rá, hogy legkésőbb a Facebook áprilisban esedékes F8 fejlesztői konferenciáján már szó lesz róla.
Ha értesülni szeretne arról, mikor élesítik az újdonságot, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.