Hétvége óta nagyon lassú, sokszor pedig elérhetetlen a Magyar Telekom weboldala. Ennek egyik következménye, hogy sokan a számlájukat sem tudják a jól megszokott módon online befizetni. Nehezen bírja a terhelést a telefonos ügyfélszolgálat is.
Online ügyintéző felületünk fejlesztése sajnos tovább tart az eredetileg tervezettnél – ez az üzenet fogadja a telekomosokat, amikor megpróbálnak belépni a szolgáltató oldalának ügyfélszolgálati felületére. Már amikor egyáltalán betölt az oldal, a felhasználók jelzései alapján ugyanis időnként a teljes telekom.hu elérhetetlen.
A szolgáltatóhoz óránként több panasz is érkezik csak a facebookos felületre, ma reggel óta gyakorlatilag 5-10 percenként panaszkodnak itt az egyre türelmetlenebb ügyfelek. Többen azt írják, hogy a Telekom telefonos ügyfélszolgálata sincs a helyzet magaslatán – a néhányak által emlegetett 50 percnél is hosszabb várakozási idő alighanem összefügg az intenzív panaszáradattal.
A honlap elérhetetlensége miatt nem működik például az online számlabefizetés. De akinek nagy nehezen sikerül elérni a funkciót, az sem feltétlen jár jól: olyan is van, aki arról számolt be, hogy "többórás sikertelen számlafizetés után sikerült 2x is levonni a telefonszámlám díját".
A Facebookon általában kifejezetten aktív Telekom ezúttal meglehetősen lassan reagál a közösségi csatorna nyilvános felületén érkező panaszokra. Weboldalukon az ügyfelek türelmét kérik.
Ha kíváncsi a fejleményekre, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.