Egyértelmű, de a felületes szemlélő számára valószínűleg észrevehetetlen változtatásokat ejtett logóján Facebook.
Az eddig használatban lévő Facebook-logót 2005-ben tervezték, Zuckerbergék tehát 10 év után látták elérkezettnek az időt a modernizáláshoz. A Brand New szerint az Eric Olson vezette, belsős dizájnerekből álló csapatban több ötlet is felmerült, de a vállalat végül nem egy teljesen új logó mellett döntött, hanem a korábbi felfrissítésén.
Ha megmutatjuk az új logót, akkor valószínűleg nem vesz észre semmit.
De ha egymás mellett mutatjuk a régit és az újat...
...vagy ha egymásra tesszük őket...
...úgy már jól látható a különbség. A karaktereken vékonyítottak, az “a” betű letisztultabb lett, az “e” és az “o” betűk kerekebbek. A végeredmény egy határozottan tisztábbnak és modernebbnek tűnő logó lett.
Ha érdeklik a Facebook új funkciói is, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.