A múlt heti Lenovo Tech World rendezvényen az új logóját is bemutatta a kínai cég.
Látványos átalakuláson ment keresztül az elmúlt öt évben a Lenovo, a PC-s világon túlnőve immár komoly pozíciókat harcolt ki magának az okostelefonok, tabletek és egyéb eszközök világában is.
Ahogy változik az üzlet, úgy kell változnia a márkának is, és ennek jegyében mutatták be a Lenovo tech Worldön a cég új logóját, amely azon hitet próbálja tükrözni, hogy az élet azokat jutalmazza, akik sosem állnak le – olvastuk a Lenovo blogjában.
A logót a Saatchi & Saatchi (New York) tervezte, és azonnal szembeötlik a dinamizmust közvetítő, elforgatott „e” betű.
A tervezésnél az egyik alapvető szempont az volt, hogy a logó hátterébe belesimuljanak a különféle színek, minták, sőt akár videók is. Úgy működjön az egész, mint egy, a világra kinyitott ablak.