Tech hvg.hu 2014. július. 19. 17:00

Jól akarja érezni magát? A Heinekennél megint kitaláltak valamit

Érdekes szolgáltatást vezetett be a Heineken a Twitteren.

A Heineken vadonatúj Twitter-szolgáltatásával azoknak kíván segíteni, akik „ fel szeretnénk tárni a nagyvárosok titkait”, azaz valami jó helyen szeretnének szórakozni, meginni valamit.

Ehhez egyedi algoritmust használ, figyeli a közösségi médiában zajló tevékenységeket, a tweeteket, az Instagramra feltett képeket, a Foursquare-bejelentkezéseket. A felhasználónak egyszerűen csak tweetelnie kell a @wherenext-et és tartózkodási helyét, s a szolgáltatás máris átirányítja egy oldalra, ami megmutatja a legközelebbi szóba jöhető helyeket, a kapcsolódó tweetek, fotókat stb., így ki-ki el tudja dönteni, érdekes lehet-e számára az a hely. A szolgáltatás még értékel is, a rangsort a tweetek, fotók, bejelentkezések száma alapján állítja fel.

YouTube

A Heinekennél úgy vélik, hogy bár készíthettek volna söröző/bár kereső appot is, ez a fajta megközelítés jóval hitelesebb, hiszen valóban az emberek véleményén alapszik.

A @wherenext egyébként része a Heineken májusban indult globális „Cities of the World” kampányának.

Kult Balla István, Németh Róbert 2025. január. 11. 20:00

„Amúgy a nők is káromkodnak” – interjú cserihannával és Lenkkével

Egyre több női előadó tör be a magyar popzenébe, érezhető egyfajta „girl power” a területen. Nemrég jött ki például cserihannának (polgári nevén Cseri Hannának) Hirtelen mélyül, Lenkke_-nek (Fehér Lili) pedig Törik a beton címmel új albuma, ennek apropóján nemcsak a dalokról és a csajos zenékről, hanem a Z generációról, a káromkodásról és a kommentekről is beszélgettünk.