A Föld lakosságának nagyjából a feléhez jutottak el egy hétvégi esemény tweetjei.
A hétvége egyik legnagyobb eseménye kétségkívül a 86. Oscar-díj-átadó volt. A modern technika egy pillanatig sem hagyta, hogy szűk körben maradjon az esemény, hiszen például csak a Twitteren 37 millió ember nézett meg a gálával kapcsolatos bejegyzéseket.
12 óra leforgása alatt – derül ki a Twitter hivatalos blogjából – mintegy 5 millió Twitter-felhasználó 19,1 millió tweetet posztolt, és ezeket több mint 3,3 milliárdan látták különféle platformokon.
Ha valaki sokallaná ezt a számot, annak érdemes átgondolnia, hogy csak Ellen DeGeneres híressé vált, igazi sztárparádét felvonultató selfie-jét nézték meg 8,1 millióan 26 milliószor a Twitter.com-on, illetve a Twitter mobil és asztali alkalmazásain. A selfie-t és a hozzá kapcsolódó hírt több mint 13 ezer weboldal átvette, és ezeket a beágyazott tweeteket 6,8 milliószor nézték meg hétfő reggelig. Egy rövid számítás után már adódik is, hogy Ellen selfie-jét 32,8 milliószor tekintették meg.
A Twitter a fenti infografikán mutatta meg, hogyan is terjed szét egy-egy tweet a világban, jelen esetben Ellen DeGeneres „oscaros önfényképe”.