Meredeken nőtt a Facebook bevétele és megugrott a cég profitja is. 2013 október-decemberében 523 millió dollár volt a profit, és 2,59 milliárd dollár a bevétel, míg egy évvel korábban 1,59 milliárd dollár árbevétel mellett 64 millió dollár profitot ért el a cég.
A mobileszközökön futó hirdetések adták a Facebook (FB) reklámbevételének 53 százalékát 2013 utolsó negyedévében. Mark Zuckerberg vezérigazgató szerint 2012-ben kezdték meg az elmozdulást a mobil eszközök (okostelefonok, táblagépek) felé, 2013-ban már innen származott a bevétel jelentős része, és 2014-ben már új felhasználói élményt akarnak nyújtani az ügyfeleiknek ezeken az eszközökön.
Tavaly decemberben 1,23 milliárdan léptek be a FB-ra. A felhasználók közül 757 millióan legalább naponta egyszer bejelentkeztek a közösségi oldalra, ez 22 százalékos növekedés 2012-höz képest. Havonta 945 millióan léptek be a Facebookra valamilyen mobileszközről, a belépéshez naponta mobileszközöket használók száma 49 százalékos növekedéssel 556 millióra emelkedett.
Az eMarketer piackutató adatai szerint a cég növelte a részesedését a világ digitális hirdetéspiacán. 2012-ben a hirdetésekből származó bevételek 4 százaléka, 2013-ban 6 százaléka jutott a vállalathoz. (Összehasonlításként, a Google a világ digitális hirdetéseiből származó bevételek 32 százalékát szerezte meg 2013-ban.)
A FB negyedéves jelentésének ismertetése után a cég részvényárfolyama 12 százalékot erősödött és 60 dollárra nőtt az időközi piacon.