Egy közismert és népszerű színészt választott a Lenovo legújabb kampánya szóvivőjének.
Már júliusban keringtek olyan pletykák a neten, melyek szerint Ashton Kutcher egy tízmillió dolláros szerződést írt alá a Lenovóval, és ő lesz a cég egyik arca, vagy ahogy mondják, a szóvivője.
A híresztelések igaznak bizonyultak, és ezen a héten a Lenovo hivatalosan is megerősítette Facebook-oldalán, hogy a színész fog segíteni nekik reklámozni az egyik új, rejtélyes terméküket. Mindez a „betterway” kampány keretein belül történik, s a háttérben valószínűleg egy új táblagép bújik meg. A promóció hivatalosan hétfő este indul egy élő stream keretében a Lenovo YouTube-csatornáján.
Abban, hogy Kutcherre esett a választás, a jóképű fiatalember népszerűségén kívül bizonyára annak is szerepe van, hogy a színész igazi tech-rajongó, él-hal a különféle kütyükért, na meg hogy vele játszatták el a legendás Steve Jobs szerepét is.
Amúgy a Lenovo folyamatosan tesz ki rövid, néhány másodperces videókat YouTube-csatornájára az említett betterway-kampánnyal összefüggésben. A lenti filmecske arra utal, hogy az új tablet hosszabb hálózatfüggetlen működési időt fog produkálni, mint a hasonló termékek.