Hétfő délután óta sokaknál használhatatlan a Telekom mobilnetes szolgáltatása, néhányaknál pedig más funkciók is akadoznak. A központi hiba elhárultával a felhasználónak is lehet egy kis dolga a működés visszaállításához.
Bár a Telekom a cikk megjelenésének időpontjáig továbbra sem kommunikált sem közleményben, sem a Facebookon, a hvg.hu-hoz beérkező tapasztalatok alapján egyértelműen úgy tűnik, hogy valamikor hétfőről keddre éjszaka a mobilcégnek sikerült elhárítania az országszerte szolgáltatáskieséssel járó hibát.
A szolgáltató helyett most már tehát csak lokálisan – a készülékekben – jelen lévő probléma elhárítása egyszerű: érdemes újraindítani az érintett mobiltelefonokat és modemeket. Mikor újra feljelentkeznek a hálózatra, már minden szolgáltatásnak működnie kell. Aki ezután sem tudja használni az eszközt, az (egy másik mobilról) hívja a Telekom ügyfélszolgálatát.
Ha érdeklik a hasonló információk, lájkolja és figyelje a hvg.hu Tech rovatának facebookos oldalát.