Az Iberia utasainak hasonló facebookos érdeklődés alapján kínál egymás melletti üléseket az új helyfoglalási rendszer. Itt a közösségi ülésrend.
Sajátos fedélzeti szórakoztató rendszert vezetett be az Iberia. A spanyol légitársaság megújult oldalának online check-in funkciója – a megfelelő facebookos vagy twitteres engedélyek megerősítése után – a közös érdeklődési kör (pl. Facebookon lájkolt oldalak) alapján kínál ülőhelyeket az utasoknak.
A megújult weboldal része az új desztinációajánló is: az iberia.com keresője előbb arról kérdezi ki a felhasználót, hogy milyen jellegű dolgokat szeret csinálni, megnézni, enni, viselni és hallgatni, majd ezek alapján kínál úti célokat. A keresés természetesen szűkíthető földrajzi terület, az utazás dátuma és árfekvés alapján is.
A légitársaság egyúttal több mobilos alkalmazást is kiadott, összesen 5 iberiás appot tölthetnek le az iPhone-tulajdonosok.