Az IBM és az EDF DÉMÁSZ okos fogyasztásmérésről és energiafelhasználásról szóló reklámvideó-pályázatán olyan pályamű is születet, melyet bármelyik csatornán adásba lehetne engedni.
Nyáron közel 2000 alföldi háztartásban szereltek fel mérőórákat az EDF DÉMÁSZ Hálózat és az IBM Magyarország közös okos mérési tesztprogramjában. Bár kísérleti jelleggel több okos mérési projekt is zajlik az országban, a fogyasztók egyelőre keveset tudnak az új technológiában rejlő lehetőségekről. A két cég éppen ezért már a program elindulásakor bejelentette, hogy együttműködését az okos méréssel kapcsolatos tudatformálásra is kiterjeszti, és ősszel Egy perc feszültség! címmel fiataloknak szóló reklámfilm-pályázatot hirdetett.
A budapesti Toldi moziban pénteken rendezett díjátadón három kategóriában hirdettek győztest. Külön jutalmazták a középiskolás illetve az egyetemista korcsoport versenyzőit, és díjazták a közönség kedvencét is.
Az Egy perc feszültség! reklámversenyre érkezett kisfilmek az IBM facebookos oldalán tekinthetők meg.