Hirdetésbevételek: a Google lenyomta a teljes amerikai lappiacot
2011-ben még meghaladta az amerikai nyomtatott lapok össz reklámbevétele a Google-ét, a trend 2012 első félévében fordult meg.
Többet kaszált a Google a hirdetésekből 2012 első félévében, mint a teljes amerikai nyomtatott piac - adta hírül a cnet.com.
A keresőóriás teljes hirdetési bevétele az első félévben 10,9 milliárd dollárt tett ki, míg az amerikai újságok és magazinok hirdetési bevétele 10,5 milliárd dollárra rúgott - derült ki a Statista nevű német statisztikai cég tanulmányából.
A Statista ugyanakkor hozzátette, hogy az összevetés igazságtalan és nem szabad tudományos vizsgálódás tárgyává tenni, mert a Google az egész világon tett szert ekkora bevételre, míg a lappiac bevételét csak az Egyesült Államokban mérték.
A Statista ábrája szerint, amelyet itt megtekinthet, 2011-ben még meghaladta az amerikai nyomtatott lapok össz reklámbevétele a Google-ét, a trend éppen most, 2012 első félévében fordult meg.