Leállítják a nyomtatott Magyar Hírlap megjelenését
A lap rövid közleményben jelezte a tulajdonosi döntést. A kedvezőtlen gazdasági helyzettel indokolták a lépést.
A lap rövid közleményben jelezte a tulajdonosi döntést. A kedvezőtlen gazdasági helyzettel indokolták a lépést.
Huszonhét év után megszűnt a videojátékokkal foglalkozó nyomtatott sajtó Magyarországon. A decemberi lapszámaikkal egyszerre elköszönt két gamermagazin, a PC Guru és a GameStar sorsát kiadóik egyaránt a print lappiac hanyatlásának nyakába varrják. A probléma ennél valamivel összetettebbnek tűnik.
Az állítólag üzleti okokból bezáratott Népszabadság példányszáma negyedéves összevetésben 0,2 százalékkal esett vissza, míg az Orbán Viktor számára másképp fontos Mediaworks-lap, a Nemzeti Sport 3,5 százalékos mínusszal zárt.
300 millió forint törzstőkével új kiadóvállalat indult Figyelő Centrál néven - tudta meg a hvg.hu.
Összevonják a francia napilap nyomtatott és internetes szerkesztőségét. Összesen 93 munkahely szűnik meg, ebből 50 újságírói. A létszámcsökkentéstől azt várják, hogy a lap 2015 végére nyereséges lesz.
Októbertől negyedével drágább lesz a Magyar Nemzet. A főszerkesztő az intézkedést a mostoha lappiaci körülményekkel indokolta.
Kiszáll a lapból a svájci tulajdonos, ezért a Népszava most befektetőket, illetve támogatókat keres. 10 ezer új előfizetőre vagy havi 10-15 millió forint támogatásra lenne szükségük, ha nem jön össze, még két hónapig tudnak működni. A támogatások szerintük részrehajló elosztása miatt feljelentést tesznek.
Egész oldalas hirdetés a keddi Népszava címlapja. A felhívás hangneméből ítélve veszélybe került a lap működése, és próbálják az olvasótábort aktivizálni, illetve támogatókat toborozni maguknak – de ez csak spekuláció. 10 órakor tartanak nemzetközi sajtótájékoztatót, ahol kiderül, miről is van szó.
Továbbra is a Der Spiegel a legtöbbet idézett sajtóorgánum Németországban, a tekintélyes közéleti magazint azonban kis híján leszorította az élről a Bild című bulvárlap.
Tovább zsugorodott a nyomtatott lapok piaca Magyarországon. 2011-hez képest 10,4 százalékkal esett vissza a hirdetési bevétel - hangzott el egy tematikus konferencián.
2011-ben még meghaladta az amerikai nyomtatott lapok össz reklámbevétele a Google-ét, a trend 2012 első félévében fordult meg.