Tech hvg.hu 2012. szeptember. 05. 13:40

Túl 50 millión a Coca-Cola Facebookja

Az üdítő az első kereskedelmi márka, melynek facebookos tábora meghaladja az 50 millió fős lélektani határt.

Az 50 milliós rajongói szám elérésének alkalmából a Coca-Cola új alkalamzást tett ki Facebookjára, ebben olyan ötleteket várnak, melyekkel a hatalmas, 50 milliós közösségi energiája a világ jobbítására fordítható.
AP
A Coca-Cola utáni legnépszerűbb kereskedelmi márkák, a Disney, a Converse és a Starbuck 40 millió rajongónál kisebb bázissal rendelkeznek Facebookon - írja a Mashable. A nagy rivális Pepsi 9 milliónál sem tart.

A sztárok környékén kicsit erősebb a helyzet: Eminem nemrég érte el a 60 millió rajongót, de a lélektani határt azóta Rihannának is sikerült átlépnie.
hvg360 Matalin Dóra 2024. december. 18. 19:30

Mazzag Izabella, az Azahriah-film rendezője: Az a hitvallásom, hogy nem kell mindent érteni, néha elég csak érezni

Elvégezte a Táncművészeti Egyetemet, de tudta, hogy az SZFE-re kell járnia. A Színművészeti átalakítása óta szimbolikus rémálmai vannak. <strong>Falkám című filmje sikere váratlanul érte, azóta állandóan a pszichés betegségről kérdezik. </strong>Szívesen válaszol, mert sok pozitív visszajelzést kap, hogy mennyi embernek segít ezzel. HVG-portré.