Idén mesterséges intelligenciával készültek a Coca-Cola karácsonyi reklámjai, sokan csalódtak
A cég innovatívnak tartja az idei reklámokat, amikkel időt és pénzt is megtakarítottak.
A cég innovatívnak tartja az idei reklámokat, amikkel időt és pénzt is megtakarítottak.
A Nébih közzétette, mely üdítőket nem szabad meginni.
A halloween az az ünnep, aminek sokan még a létezését is vitatják Magyarországon, miközben egyre több embert ez nem érdekel: töklámpást faragnak, jelmezeket vesznek fel és buliznak ilyenkor. A Coca-Cola pedig nem lenne a világ egyik legnagyobb globális márkája, ha nem próbálná kivenni a részét ebből a buliból. Ha kell, ehhez egy filmet is bevetnek, amiben még csak meg sem jelennek. Erről az együttműködésről beszélgettünk Ibrahim Khannal, a világcég Fantáért felelős alelnökével.
A „Légy jelen!” program arra ösztönzi a fesztiválozókat, hogy a koncerteket teljes mértékben, telefon nélkül éljék át, így még inkább átadhassák magukat a hangulatnak.
Nem először haragszik meg a miniszter az üdítőital-multira, ez átlag 7 évente megtörténik. Lázár János törvénymódosítást is belengetett a Fanta országonként eltérő gyümölcsaránya miatt.
A Coca-Cola által kiadott Coke SoundZ egy olyan alkalmazás (és hangszer), amellyel az bárki zenét készíthet az üdítő hangjaiból. Ebben a mesterséges intelligencia is segít, ezt elárulták, de azt nem, hogy pontosan mi történik a háttérben.
A költségvetési megszorításokat, kereskedelmi liberalizációt, deregulációt és privatizációt szorgalmazó washingtoni konszenzus - hiába uralkodott a fejlődő világban - lassan eltűnik a történelem süllyesztőjében. Emészthető közgazdaságtan című könyvében Ha-Joon Chang közgazdász összetett történelmi, gazdasági és társadalmi folyamatokat mutat be a gasztronómia világán keresztül. Részlet a könyvből.
Február 19-én került a tengerentúli boltok polcaira.
Magyarországon is nagyon jól ismert vállalat került a dolgozók számára legjobb lehetőségeket biztosító amerikai cégek listáján az első helyre.
A horvát egészségügyi miniszter szerint csak egy esetben bizonyítható az összefüggés az üdítő és a megbetegedés között.
A benyújtók szerint képtelenség minden műanyagpalackot újrahasznosítani, és az ezt hirdető óriásvállalatok félrevezetik a fogyasztóikat.
Horvátországban vizsgálják, mi történhetett, hogy több ember is kimart torokkal került kórházba, miután üdítőt ivott, a Coca-Cola igyekszik mindenkit megnyugtatni, hogy a Magyarországon forgalomba került italok nem veszélyesek.