A cég innovatívnak tartja az idei reklámokat, amikkel időt és pénzt is megtakarítottak.
Az 1995-ös karácsonyi Coca-Cola tévéreklám óta évről évre komoly figyelem kíséri, hogy milyen ünnepi hirdetéssel áll elő az üdítőipari óriáscég. Idén először generatív mesterséges intelligenciával készültek a karácsonyi Coca-Cola reklámok, ami sokaknak okozott csalódást.
Az Independent több csalódott kommentelőt is idézett, van köztük, aki szerint „vége van a világnak”, ha a karácsonyi Coca-Cola hirdetést is mesterséges intelligenciával készítik.
Javier Meza, a cég európai marketingigazgatója azt mondta, hogy a „mai időkhöz” alkalmazkodnak a mesterséges intelligencia használatával. A Marketing Week szaklapnak így nyilatkozott:
Nem úgy fogtunk hozzá, hogy azt mondtuk, «jó, ezt most mesterséges intelligenciával kell csinálnunk».
Hozzátette: az elképzelés az volt, hogy az 1995-ös reklámot áthozzák a jelenbe, majd felfedezték, hogy erre a mesterséges intelligencia megoldást kínál.
Az sem lehetett elhanyagolható szempont, hogy Meza szerint ezzel időt és pénzt takarítottak meg. A cég egy szóvivője ugyanakkor azt állítja, hogy ez egy „izgalmas vállalkozás” volt, ami „megmutatja a Coca-Cola elkötelezettségét az innováció felkarolása iránt”, miközben a cég „hű marad alapértékeihez: a boldogság terjesztéséhez és a valódi varázslat megalkotásához”.