Kiszivárgott információk szerint saját böngészőt szeretne kiadni a Facebook, már tárgyalásban is vannak az Opera Software-rel.
Az 1 milliárdos Instagram-felvásárlás után - aminek már meg is lett az eredménye - újabb fronton szeretné facebookosítani a netes élményt a Facebook. A Pocket-lint “megbízható forrástól” származó információja szerint a 900+ milliós közösségi oldal már tárgyalásban van az Opera Software-rel a cég felvásárlásáról.
Egy új, facebookos böngésző az oldal funkcióinak böngészőbe építését jelentheti, egyszerűbb képmegosztást, üzenetkezelést, bármelyik oldal könnyebb megosztását/tetszikelését. A közösségi oldal célja hosszabb távon egyértelműen az lehet, hogy minél több ember felhasználói szokásaiban mosódjon össze a Facebook és az internet fogalma.
Egy új, facebookos böngésző az oldal funkcióinak böngészőbe építését jelentheti, egyszerűbb képmegosztást, üzenetkezelést, bármelyik oldal könnyebb megosztását/tetszikelését. A közösségi oldal célja hosszabb távon egyértelműen az lehet, hogy minél több ember felhasználói szokásaiban mosódjon össze a Facebook és az internet fogalma.
Az Opera piaci jelenléte kettős: míg mobilos fronton az Opera Mini kifejezetten erős - a StatCounter mérése szerint a legnépszerűbb mobilos böngésző -, addig az asztali böngésző részesedése sosem volt magasabb néhány százaléknál, ráadásul mostanában gyengülnek is.