2011. augusztus. 11. 10:39 techline.hu Utolsó frissítés: 2011. augusztus. 11. 10:52 Tech

Csak annyi időért fizessen, amennyit valóban a Szigeten tartózkodik

Ha valakit csupán egyetlen előadó koncertje érdekel, nem biztos, hogy örül annak, hogy nem túl olcsó napijegyet kell...

Ha valakit csupán egyetlen előadó koncertje érdekel, nem biztos, hogy örül annak, hogy nem túl olcsó napijegyet kell vásárolnia. A három nagy mobilszolgáltató (a Telenor, a T-Mobile és a Vodafone Magyarország) és az EME Zrt. Percalapú Fesztiváljegy szolgáltatásával viszont kizárólag a bent töltött időért kell fizetnünk.

Hogy az ötlet igencsak kedvező fogadtatásra talált, azt jól jelzi a nagy érdeklődés is, éppen ezért már két külön ponton (a K hídnál és a Sziget hajókikötőnél is külön sávon) is bejuthatnak a Szigetre azok, akik ezt a megoldást választják.

A vásárlás a fesztivál adott napján egy egyszerű SMS küldésével bárhonnan elindítható, és mindehhez készpénz sem kell, elegendő csupán egy havidíjas vagy feltöltőkártyás mobil előfizetés.

A vásárlás menete egyszerű, a saját mobilszolgáltató előhívójának kiválasztása után a +36-20/30/70-810-9998-as telefonszámra kell elküldeni a fesztivál kódját (sziget), a kiszemelt napot, majd a vásárlást megerősítő üzenetre érkező válasz SMS-ben szereplő tranzakciós kódot kell felmutatni, vagy bemondani a Percalapú Fesztiváljegy Pontnál, ahol a belépésre jogosító karszalag átvehető.

Akkor sincs gond, ha valaki a kiválasztott koncert után mégis szívesen maradna tovább, nyugodtan megteheti, hiszen a jegyek ára maximalizálva van, ez a Sziget Fesztivál esetében 13 500 forint. Ha pedig a Percalapú Fesztiváljegy maximális árának elérése előtt távozna, nincs más teendője, mint a rendezvény bejáratánál lévő Percalapú Fesztiváljegy Pontnál leadni a karszalagját, ahol a percszámlálást ekkor leállítják.

A Percalapú Fesztiváljegy maximális díját a tranzakciós kód kiküldésekor elkülönítik az egyenlegen vagy a mobilvásárlásra rendelkezésre álló keretből, de ebből végül csak annyit von le belőle a mobilszolgáltató, amennyi időt a felhasználó a fesztiválon töltött. A fesztivál elhagyását követően, a karszalag leadása után a megmaradt rész visszakerül az ügyfél egyenlegére vagy a mobilvásárlásra rendelkezésre álló keretbe.

A Percalapú Fesztiváljegy ténylegesen kifizetett áráról SMS-ben kapnak az ügyfelek értesítést. A percalapú jegyvásárlás előtt tanácsos ellenőrizni, hogy a havi mobilvásárlási kereten vagy mobil egyenlegen rendelkezésére áll-e a fesztiváljegy maximális ára, illetve két, az ügyfél díjcsomagjának megfelelő SMS díja (feltöltő kártyás Vodafone ügyfelek esetén további 200 Ft egyenleg).

A percalapú fesztiváljegy az EME Zrt. (Első Mobilfizetés Elszámoló Szolgáltató Zrt.) és a három mobilszolgáltató – a Vodafone, a T-Mobile és a Telenor – együttműködése révén valósult meg, és mindhárom mobilszolgáltató ügyfelei, valamint az EME Zrt. regisztrált ügyfelei számára is elérhető.

Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.