2011 júliusában már 119 millió tagja volt a LinkedIn közösségnek; a felhasználók 41,5 %-a nő, 58,5-uk az erősebbik nem...
2011 júliusában már 119 millió tagja volt a LinkedIn közösségnek; a felhasználók 41,5 %-a nő, 58,5-uk az erősebbik nem képviselőiből kerül ki. Legnagyobb szánban a 25-54 évesek használják, valamivel kevesebben vannak a 18-24 éves korosztályból, míg csak mutatóban az 54 évesnél idősebbek közül.
A felhasználók jelentős hányada (54,8 millió fő – 45,7%) észak-amerikai, majd az európaiak következnek (26,8 millió fő – 22,4%), és a dobogó 3. helyére Ázsia kerül (16,5 millió fő – 13.9%).
Ha az országonkénti bontást nézzük Európában, akkor első három helyen az Egyesült Királyság, Hollandia és Franciaország áll, Magyarország a sereghajtók között van a maga 200 ezres felhasználói táborával.
Ha további izgalmas tények is érdeklik a LinkedInről, nézze meg ezt a slideshow-t.