Az okostelefonok és a táblagépek elterjedése tovább növelte a print sajtótermékek bizonytalanságát. Egyelőre csak találgatjuk, hogy forradalomra, lassú átmenetre vagy békés egymás mellett élésre számíthatunk.
A kiadók kénytelenek újabb és újabb platformokba invesztálni, ugyanis nem lehet előre megmondani, melyik marad hosszú távon sikeres, vagy válik egyeduralkodóvá. A befektetés megtérülése kérdéses, ugyanakkor jelentős presztízsnövekedéssel, a későbbiekben forintosítható PR-értékkel jár a divatos platformokon való megjelenés.
Az IDG Magyarország által szervezett, május 25-ei Go Digital konferencia célja, hogy közelebb vigyen e kérdések megválaszolásához. A piaci szegmens digitalizáció által érintett szereplői a hazai lappiac átalakulását és uralkodó trendjeit elemzik az elmúlt tíz év viszonylatában; a szervezők ígérete szerint sorra veszik az esetleges buktatókat és a felmerülő problémákat, útmutatást kínálnak kitörési pontok felismeréséhez, valamint a nehézségek legyőzéséhez.