Tech techline.hu 2010. december. 19. 05:20

10 médiafogyasztást alakító trend

Néha nem árt tudatosítanunk, hogy a világ ennél jóval nagyobb, változatosabb.

Néha nem árt tudatosítanunk, hogy a világ ennél jóval nagyobb, változatosabb. Ehhez egy kis lendületet adhat az AdAge összeállítása.

1. Még a viszonylag szegény emberek is kötelező holminak tekintik a TV-t.
Az indiai háztartások felében van tévé készülék (2001-ben még csak harmadukban volt.) A szintén szegény Kenyában az arány 60 százalék. Nálunk is a legszegényebbek kivételével mindenkinek van tévéje. Vagy lehet, hogy az emberek egy része azért is szegény, mert a tévé előtti bambulással tölti az idejét?

2. Az internet terjedése ellenére a tévézésre fordított idő egyre nő. (A világátlag napi 3 óra 10 perc, a hazai valamivel magasabb. Fel nem foghatom, hogy bírnak az emberek ennyi időt tévézni!) Csak a magasabb iskolai végzettségűek esetében figyelhető meg az internet elszívó hatása. (Talán azért, mert ahhoz, hogy valaki komolyabban internetezzen legalább alapszinten kell tudni írni-olvasni.)

Aki a másik 8 trendre is kíváncsi, elolvashatja  a teljes cikket HVG Médiablogján >>>

Hirdetés