2010. június. 11. 15:28 hvg.hu Utolsó frissítés: 2010. június. 11. 15:12 Tech

Tippek vállalati honlapokhoz

A jó vállalati honlapra nincsen egyértelmű recept, aminek az a legfőbb oka, hogy mindenki mást ért „jó” alatt. Másféle tartalmakat szeretne látni a készülő oldalon a vezérigazgató, mást az értékesítő vagy a pr-es. Csakhogy a vállalati honlapnak nem (elsősorban) a vállalat elvárásai alapján kell elkészülnie, egyetlen szereplőre kell koncentrálni: a látogatóra.

A jó vállalati honlapra nincsen egyértelmű recept, aminek az a legfőbb oka, hogy mindenki mást ért „jó” alatt. Másféle tartalmakat szeretne látni a készülő oldalon a vezérigazgató, mást az értékesítő vagy a pr-es. Csakhogy a vállalati honlapnak nem (elsősorban) a vállalat elvárásai alapján kell elkészülnie, egyetlen szereplőre kell koncentrálni: a látogatóra.

A honlap akkor jó, ha a látogató jónak tartja – a vállalati website-nak is elsősorban a felhasználók igényeinek kell megfelelnie. Hogy miért? Steve Krug, a Ne törd a fejem! című könyv szerzője szerint nem csak azért, mert az interneten a konkurencia csak pár kattintásra van. Sokkal fontosabb, hogy egy rossz honlap bosszúságot, csalódást okoz a látogatóknak, így ha nem is állnak tovább, mindenképpen negatív érzések születnek bennük. Ezzel szemben a jó honlap olyan, mint egy elegáns étterem vagy bolt, amit minden részletében úgy terveztek meg, hogy a vendégek jól érezzék magukat. Érdeklődik a részletek iránt? A techline.hu cikkéből kiderül.

 

Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.