Saját YouTube-csatornát indított a Magyar Turizmus Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) elindította YouTube-csatornáját, amelyet a korábbi adminisztrátor, a Google Magyarország bocsátott rendelkezésére - közölte a nemzeti turisztikai marketing szervezet.
Az MT Zrt. a világ legnagyobb videómegosztóján immár saját csatornáján is közzéteszi reklámspotjait, turisztikai filmjeit, illetve a társaság a YouTube-on fellelhető, mások által készített rövidfilmekkel is színesíti Magyarország turisztikai megjelenését.
Az MT Zrt. célja, hogy a csatornára feliratkozók, illetve a videókat megtekintők körében népszerűsítse Magyarország turisztikai kínálatát, és a jövőben direkt üzeneteket jutasson el hozzájuk. A középtávú célok között szerepel egy, kifejezetten a YouTube-on meghirdetett pályázat is, amelyen vagy az MT Zrt. korábbi kisfilmjeinek feldolgozását, vagy teljesen saját készítésű "országimázsfilmeket" vár majd a társaság.
"2009-ben várhatóan az európai utazási piac 38 százalékát az interneten foglalják, ezért kiemelkedően fontos, hogy a kínálati oldal szereplői ezt figyelembe véve, a megfelelő eszközökkel próbálják elérni az utazni vágyó közönséget. Az ilyen kezdeményezések jól illeszkednek abba a globális trendbe, miszerint az utasok egyre inkább saját maguk foglalják utazásaikat az interneten fellelhető vélemények, információk alapján" - idézik a közleményben Peresztegi Zoltánt, a Google magyarországi vezetőjét.