Megválaszthatjuk a YouTube-on, hogyan akarjuk a reklámokat
A videók megtekintésének kétféle módja közül választhatnak a YouTube nézői ezentúl: a hosszabb reklámmal induló zavartalan, vagy az azonnal kezdődő, de hirdetésekkel kevert felvételekre kattinthatnak.
A héten indult tesztüzem a Google újabb kísérlete a népszerű videómegosztó portál nyereségessé tételére, amelyet még 2006 októberében mintegy 332 milliárd forintért (1,65 milliárd dollárért) vásárolt fel.
Phil Farhi, az internetes keresőjéről híressé vált kaliforniai vállalat termékmenedzsere a cég hivatalos blogjában jelentette be, hogy a portál nézői a hirdetések megtekintésének módját tekintve nagyobb szabadságot kapnak.
"Folyamatosan teszteljük a YouTube különböző tartalmaihoz legjobban illő hirdetési formákat, a felhasználóknak adott választási lehetőség véleményünk szerint a mi törekvéseinket is segíti" - tette hozzá a Google munkatársa.
A hirdetésválasztás a videók egy töredékénél érhető el; az egyelőre csak az Egyesült Államokból elérhető YouTube-rivális Hulu.com is hasonló megoldással próbálkozik.