Kaptunk egy tálcával a piacvezető energiaital New Generation névre keresztelt új vérvonalából, ami hamarosan...
Kaptunk egy tálcával a piacvezető energiaital New Generation névre keresztelt új vérvonalából, ami hamarosan lecseréli a boltok polcain elődjét. A Hell Energy nemrég még sajtóközleményben hangsúlyozta, hogy nem a chipsadóként elhíresült népegészségügyi termékdíj elkerülése az oka a termék piacra dobásának, az új energiaital már eddig is a küszöbön várta, hogy bemutassák - az új rendelkezés csak meggyorsította a folyamatot.
A forradalmi újítás egyébként abban jelenik meg, hogy az új változatban nincs koffein, helyette természetes összetevők garantálják az egészséges élénkítést. De mi nem csak ezt vettük észre - elmondjuk, hogy mit még.
Az ismerkedés, mint ilyenkor lenni szokott, a küllemmel kezdődött. E tekintetben hamar kiszúrtuk, hogy a miskolci székhelyű italgyártó a pimaszul vigyorgó, elnyújtott ördögfejet ha leheletnyit ugyan, de módosította - csakúgy, mint a legtöbb márkalogó, ez is az egyszerűsödés útjára lépett. Eltűntek a fehér árnyékok, de még a fülgödör is, Lucifer tisztább, szárazabb, simulékonyabb, kétdimenziós lett. A korábbi sárga kontúrok pedig kifehéredtek.
Más lett a fogása is a doboznak: az eddigi csillogós-sima felület enyhén érdesebb lett, mintha ezzel is új utat akartak volna kijelölni az utódnak. A feliratokat pedig áthelyezték, ezt nem részleteznénk, azt viszont igen, hogy míg a régin egy üresen maradt piros részt az egészen apró "gives you power like hell" szlogennel látták el, az újra hatalmas, tetőtől-talpig függőlegesen futó kapitális betűkkel írták rá, hogy NEW GENERATION.
És elérkeztünk az ízhez: vaktesztünk során arra jutottunk, hogy az új, koffeinmentes Hell ugyan nem annyira karakán ízű, mint édesapja, de talán nem is baj, hogy nem ragad bele ennyire a szájba. (Az enyhe elhajlás az üdítők felé pedig talán egy folyamat kezdete, hiszen egy piacvezetőtől nem ritka, ha rokonterületeken is kipróbálja magát.)
Ami pedig a lényeget, az ébrentartási képességet illeti, Tomas Grosch, a Hell Energy nemzetközi termékfejlesztési és stratégiai igazgatójának korábbi szavait idézzük: egy sajtótájékoztatón ő azt mondta, nem tekinthették volna teljesnek a termékfejlesztő munkát, amennyiben nem bizonyosodnak meg arról, a Hell New Generation szinte teljesen ugyanolyan ébrentartó, élénkítő hatással bír, mint amit megszoktunk.
Emiatt a gyártó egyedülálló alvásteszten vizsgálta új italának hatását, és a végeredmény az lett, hogy a hatás megegyezik az elődével.
Volt koffein, nincs koffein, de frissítés továbbra is van - mi ezt ugyan nem tudtuk tudományos alapokon megvizsgálni, de az tény, hogy az elfogyasztását követően eggyel több epizódot voltunk képesek ráhúzni az éjszakában kedvenc sorozatunkra.