Néhány kiváló közösségi médiára épülő kormányzati kommunikációs akciótól eltekintve kijelenthetjük, hogy ez a kormány még mindig nem az újmédia élharcosa - írja Hampuk Richárd kommunikációs szakember.
Jól látszik, hogy a miniszterelnök nem egy web 2.0-ás figura. Egyszerűen az ő imázsa nem bírja el, hogy rendszeresen blogoljon, postoljon a facebookra, vagy más közösségi oldalak hiteles személyisége legyen. Ezáltal azonban a kommunikációban sem kaphat akkora szerepet ez az eszköz amekkorát érdemelne. De megfigyelhető az új kormány kommunikációjában, hogy vannak pozitív törekvések, ott ül néhány lelkes kommunikációs szakember és kampányszerűen próbálja ott hagyni lábnyomát egy-egy közösségi média kampánnyal. Az első ilyen az OMG üzenet volt, ennek eredménye még nem született meg - írja a blogger. A teljes bejegyzést elolvashatja a kommunikációs szakember blogján.
Tech
hvg.hu
2010. március. 11. 15:26
Magyar startupok: lehetőségek és esélyek
Napi merítés
hvg.hu
2009. december. 15. 22:13
Felkészült a valósidejű webre?
Tech
MTI
2010. november. 22. 19:14
Soha nem látott mértékű a diszkrimináció az interneten
Napi merítés
hvg.hu
2009. november. 30. 16:28