Napi merítés hvg.hu 2010. november. 23. 21:43

A Telenor-hiba és a válságkommunikáció

A Telenor a Facebook és a Twitter profilján gyorsan, röviden és egyértelműen elismerte a hibát, emellett világossá tette, hogy a hiba átmeneti és szakembereik dolgoznak a kijavításán - olvasható a Webbrand blogon.

Az e bejegyzésekre reagáló ügyfelekkel azonban már nem folytatták a párbeszédet, pedig tudjuk, hogy a közösségi média a megosztásról és a párbeszédről egyaránt szól. Fontos ez, mert az ügyfelek a szolgáltatás szünetelése alatt nyilván ingerültek, hiszen pénzükért a szolgáltatás nem elérhető, kártérítésről vizionálnak stb. Ez idő alatt a nyugodt és megfontolt vállalati kommunikáció hasznos lehet  - olvasható a Webbrand blogon. Kíváncsi a blogger teljes véleményére? A Webbrand blogon elolvashatja.