A Telenor a Facebook és a Twitter profilján gyorsan, röviden és egyértelműen elismerte a hibát, emellett világossá tette, hogy a hiba átmeneti és szakembereik dolgoznak a kijavításán - olvasható a Webbrand blogon.
Az e bejegyzésekre reagáló ügyfelekkel azonban már nem folytatták a párbeszédet, pedig tudjuk, hogy a közösségi média a megosztásról és a párbeszédről egyaránt szól. Fontos ez, mert az ügyfelek a szolgáltatás szünetelése alatt nyilván ingerültek, hiszen pénzükért a szolgáltatás nem elérhető, kártérítésről vizionálnak stb. Ez idő alatt a nyugodt és megfontolt vállalati kommunikáció hasznos lehet - olvasható a Webbrand blogon. Kíváncsi a blogger teljes véleményére? A Webbrand blogon elolvashatja.
Itthon
hvg.hu
2010. október. 27. 11:00
Visszavághatnak a multik a kormánynak?
Tech
MTI
2010. november. 23. 13:37
Újra működik a Telenor hálózata
Gazdaság
MTI
2010. október. 22. 08:24
Telenor: kockázatai is vannak a különadónak
Itthon
hvg.hu
2010. november. 23. 12:16