A 90-es években az édesanyák még duplán locsolták az öblítőt egy-egy Coccolino maci reményében. Akkor még a nagyszülők is nekünk gyűjtötték a Pickwick pontokat az eper alakú tea kiöntőért. Ma már nincsenek ilyen emblematikus nyereményjátékok. Vagy vannak, csak nem látjuk őket?
Ahogy az elérési csatornák bővülnek (több rádió és tv csatorna, social media, online jelenlét) úgy kapunk egyre több nyereményjáték felhívást is. A vállalatok több ügyfelet/vásárlót a játékosok meg természetesen nyereményeket szeretnének. Azonban ez a két halmaz sok esetben nem fedi egymást. A facebook „felfedezésével” napi szinten vehetünk részt kisebb nagyobb játékokban. A cégek legtöbbször így próbálják aktivizálni és felduzzasztani rajongói táborukat. Talán a facebook a legjobb példa arra, hogy mennyire nem hatékony a játékosok száma alapján elkönyvelni egy-egy kampány sikerességét vagy kudarcát. Egy nyereményjátékkal a vállalat nagyon sokat bukhat. Hogy miért? Hampuk Richárd blogján megtudhatja.
Napi merítés
hvg.hu
2010. április. 30. 19:18
Gordon Brown kommunikációs baklövése
Napi merítés
hvg.hu
2010. május. 29. 13:50
Celebekkel próbálja népszerűsíteni magát a BKV
Napi merítés
hvg.hu
2010. augusztus. 21. 13:17
Miért nem állnak ki a nyilvánosság elé a magyar lottónyertesek?
Napi merítés
hvg.hu
2010. február. 09. 11:01
Hogyan taníthat az internet
Napi merítés
hvg.hu
2010. szeptember. 08. 20:11
A közösségi médiát nem szabad ingyenes médiafelületként kezelni
Napi merítés
hvg.hu
2010. október. 05. 08:37
Hogyan lehet egy iszapkatasztrófát kommunikálni?
Napi merítés
hvg.hu
2010. november. 04. 22:03