Napi merítés hvg.hu 2010. november. 20. 10:09

Egy vállalat sokat bukhat a nyereményjátékokon

A 90-es években az édesanyák még duplán locsolták az öblítőt egy-egy Coccolino maci reményében. Akkor még a nagyszülők is nekünk gyűjtötték a Pickwick pontokat az eper alakú tea kiöntőért. Ma már nincsenek ilyen emblematikus nyereményjátékok. Vagy vannak, csak nem látjuk őket?

Ahogy az elérési csatornák bővülnek (több rádió és tv csatorna, social media, online jelenlét) úgy kapunk egyre több nyereményjáték felhívást is. A vállalatok több ügyfelet/vásárlót a játékosok meg természetesen nyereményeket szeretnének. Azonban ez a két halmaz sok esetben nem fedi egymást. A facebook „felfedezésével” napi szinten vehetünk részt kisebb nagyobb játékokban. A cégek legtöbbször így próbálják aktivizálni és felduzzasztani rajongói táborukat. Talán a facebook a legjobb példa arra, hogy mennyire nem hatékony a játékosok száma alapján elkönyvelni egy-egy kampány sikerességét vagy kudarcát. Egy nyereményjátékkal a vállalat nagyon sokat bukhat. Hogy miért? Hampuk Richárd blogján megtudhatja.
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?