A BKV megítélése manapság nem túl pozitív, amire a Kommunikációs Osztály is ráébredt, ezért celebekkel próbálják a renoméjukat visszaállítani - olvasható Hampuk Richárd blogján.
A renomé helyreállítására a BKV Kommunikációs Osztálya egy tervet dolgozott ki, amelybe leginkább a BKV sofőröket vonták be. A Kommunikációs Osztály szerint: "... az emberek általában odafigyelnek a híres emberekre, a közismert személyiségekre és az ún. celebekre, sőt egy kicsit követendő példának is tekintik őket. Szeretnénk bemutatni nekik, vagyis a közvéleménynek, az utasoknak azokat, akik a járatainkon utaznak, hogy lássák, kikkel találkozhatnak a BKV járművein és elmondani azt is, hogy ha ezek az emberek BKV-znak, valószínűleg elégedettek velünk" - áll a BKV Kommunikációs Igazgatójának a BKV sofőrjeinek írott levelében. A teljes levél tartalmát elolvashatja a blogon, valamint azt is megtudhatja, hogyan vonták be a sofőröket az "akcióba". Részletekért látogasson el a blogra.
Napi merítés
hvg.hu
2010. április. 30. 19:18
Gordon Brown kommunikációs baklövése
Napi merítés
hvg.hu
2010. február. 09. 11:01