Nem olyan régen, néhány héttel ezelőtt zárul a Toshiba Facebook-kampánya. A kampány eredményeivel kapcsolatosan kereste meg Hampuk Richárd a cég illetékesét.
A Facebook-kampánnyal kapcsolatban Esze Dórának, a cég web 2.0 specialistájának tette fel a blogger a kérdéseit. A válaszokból sok érdekesség megtudható, például, hogy a közösségi médiát nem szabad ingyenes médiafelületként kezelni, mert nem az. Szó esik arról a trendről is, hogy egyre többen helyezik az ügyfélszolgálatokat erre a platformra. A teljes interjút elolvashatja Hampuk Richárd blogján.
Napi merítés
hvg.hu
2010. augusztus. 21. 13:17
Miért nem állnak ki a nyilvánosság elé a magyar lottónyertesek?
Napi merítés
hvg.hu
2010. május. 29. 13:50
Celebekkel próbálja népszerűsíteni magát a BKV
Napi merítés
hvg.hu
2010. április. 30. 19:18
Gordon Brown kommunikációs baklövése
Napi merítés
hvg.hu
2010. február. 09. 11:01