Napi merítés hvg.hu 2010. szeptember. 08. 20:11

A közösségi médiát nem szabad ingyenes médiafelületként kezelni

Nem olyan régen, néhány héttel ezelőtt zárul a Toshiba Facebook-kampánya. A kampány eredményeivel kapcsolatosan kereste meg Hampuk Richárd a cég illetékesét.

A Facebook-kampánnyal kapcsolatban Esze Dórának, a cég web 2.0 specialistájának tette fel a blogger a kérdéseit. A válaszokból sok érdekesség megtudható, például, hogy a közösségi médiát nem szabad ingyenes médiafelületként kezelni, mert nem az. Szó esik arról a trendről is, hogy egyre többen helyezik az ügyfélszolgálatokat erre a platformra. A teljes interjút elolvashatja Hampuk Richárd blogján.
hvg360 Dobszay János 2025. április. 17. 19:30

Új biciklis forradalom Magyarországon: az e-bringák megnyitották az utat az idősebbek előtt

Sorra dőltek meg az elmúlt években a biciklis rekordok Magyarországon: egyre többen és egyre többet kerekeznek, legyen szó munkába járásról vagy szabadidős programról. Az elektromos bringák terjedésével már az életkor sem (akkora) akadály, ami a kerékpárhasználók korösszetételén is meglátszik. Budapesten egyszerre van „autósüldözés” és elégtelen infrastruktúra, közben az a cél, hogy a következő öt évben robbanásszerűen növekedjen a biciklivel járók aránya.