Ötletes, szórakoztató és a Nike-hoz képest szokatlanul költséghatékony vírusfilmmel rukkolt elő a márka. A videóban ügyesen erősítik tovább a zene és futás közötti kapcsolatot, ráadásul szemléletesen mutatják be a Nike Run+ cipőket - olvasható az ADrenalin blogon.
A szokatlan live act-ben egy japán csapat, a Hifna játszik a termékeken, melyek mindegyikéhez egy-egy hangeffekt van hozzákötve. Azt gondolhatnánk, hogy az egész csak kamu, pedig nem az. A cipőkbe ugyanis hajlékony mozgásérzékelők voltak beépítve, amiket egy őrült zseni, Tomoaki Yanagisawa tervezett. A programozásért pedig Daito Manabe felelt, akinek már korábban is voltak szokatlan performanszai. A film telitalálat: újszerű, fiatalos, átjön az életérzés, jól látszódnak a termékek - írja a blog szerzője. A reklámfilmet az ADrenalin blogon megtekintheti, kattintson.