Az ADrenalin blog szerzője friss bejegyzésében a T-Mobile kommunikációs igazgatójával, Liptay Gabriellával készített interjút.
A cég a sajátosan magyar íz felől indult el a nemzetköziség felé. Hogyan lehet eljutni oda? - tette fel a kérdést a blog szerzője Liptay Gabriellának, aki rámutatott arra, hogy a Deutsche Telecom olyan befektetői cégcsoport, amely nemcsak a belső fejlesztések által növekszik, hanem vásárol, aztán átmárkáz. Így óhatatlanul magával hozza a megvásárolt cég helyi sajátosságait. A holland T-Mobile például az adott piac legkisebb mobilszolgáltatójából vált a nagyobb nemzetközi hálózat részévé. Az átmeneti időszakban sok olyan belső sajátossága volt – nemcsak a kommunikációban, hanem a működésben is – amit nem akart tönkretenni a multi, inkább értékként őrizte és átörökítette.
A kommunikációs igazgató korábban ügynökségi oldalon is dolgozott; ezzel kapcsolatban azt javasolja minden marketingesnek, hogy fiatalon próbálják meg az ügynökségi oldalt is. Szerinte hasznos, ha az ember megismeri, milyen az ügynökségi oldalon állni és küzdelemmel szolgálni az ügyfeleket nap mint nap. Nagyon jó iskola - nyilatkozta Liptay Gabriella. A teljes interjú elolvasásához látogasson el az ADrenalin blogra.