Nagy visszhangot keltett Németországban a hazai rendezésű labdarúgó-Európa-bajnokságot előtt, hogy német helyett egy kínai autógyártó lesz az esemény autós főszponzora, és hogy a kiemelt támogatók negyven százaléka is kínai. A Deutsche Welle riportja.
Az Ázsiában gyártott holmik alapból a Vörös-tengeren áthajózva kerülnek Európa és az amerikai keleti part üzleteibe. Ehelyett most a hajók biztonsági okokból megkerülik Afrikát, ami akár kéthetes késést is jelenthet, és jóval többe kerül. A megoldási lehetőségek pedig még drágábbak, egyes multiknak már meg sem érik. Sorozatunkban megnézzük, a globális gyártási lánc hogyan tud megborulni egy ilyen eset – vagy éppen a Covid, netán egy a Szuezi-csatornában elakadt hajó miatt. Első cikkünkben, a Nike cipők útját felvázolva azt nézzük meg, mekkora bajban vannak most a ruházati kereskedők, akik már töltenék fel készleteiket a tavaszi-nyári ruhakollekciókkal.
Amikor a megmaradás volt a tét a Nike számára, egy szuper marketinghúzás húzta ki a csávából. Ben Affleck filmje, az Air – Harc a legendáért a mozikban.
Nem kell drága edzőterembe menni, elég egy Netflix-előfizetés ahhoz, hogy a Nike edzői által megtervezett fitneszórákon vegyen részt az otthonában. Akkor és olyan intenzitással, ahogy tetszik.