Kult hvg.hu 2019. november. 07. 15:33

34 csatornára nő az RTL-es cég, az R-Time portfóliója

Az RTL-nek kedvező fejlemények történnek a tévés piacon.

Az R-Time értékesíti 2020. január 1-jétől a VIASAT3, a VIASAT6, az AXN, a Sony Movie Channel és a Sony Max tévécsatornák szpot, non szpot és digitális felületeit, valamint a Cartoon Network és Boomerang reklámidejét, írja a Media1 Dudás Gergely, az R-Time ügyvezetője keddi bejelentése alapján.

A téma kapcsán a reklámértékesítő ház szerdán sajtóközleményt is kiadott, ennek értelmében 2020-tól 34 csatornára bővül az R-Time portfóliója.

Az új kereskedelmi partnerekkel az R-time a 18-49-es korcsoportban, teljes napot és főműsoridőt nézve egyaránt piacvezetővé válik a 2019. január és október közötti nézettségi adatokat figyelembe véve.

Magyarországon a televíziós csatornák reklámértékesítését két reklámértékesítő cég végzi: a kormányközeli Atmedia, valamint az RTL Magyarországhoz tartozó R-Time.

Kult HVG 2024. november. 26. 20:00

"Amit mi csinálunk, az hosszútávfutás" – színfalak mögött az Ivan & The Parazollal

Néhány napon belül több helyen és több helyzetben is találkoztunk a jövőre hatodik nagylemezét megjelentető Ivan & The Parazollal, hogy megtudjuk, mitől különleges a zenekar új nagylemeze, hogyan áll most a 14 éves zenekar, mi történt velük az elmúlt években, és miért gondolják azt, hogy eljött az együttes aranykora. A HVG kisfilmje.