Kult hvg.hu 2019. november. 07. 15:33

34 csatornára nő az RTL-es cég, az R-Time portfóliója

Az RTL-nek kedvező fejlemények történnek a tévés piacon.

Az R-Time értékesíti 2020. január 1-jétől a VIASAT3, a VIASAT6, az AXN, a Sony Movie Channel és a Sony Max tévécsatornák szpot, non szpot és digitális felületeit, valamint a Cartoon Network és Boomerang reklámidejét, írja a Media1 Dudás Gergely, az R-Time ügyvezetője keddi bejelentése alapján.

A téma kapcsán a reklámértékesítő ház szerdán sajtóközleményt is kiadott, ennek értelmében 2020-tól 34 csatornára bővül az R-Time portfóliója.

Az új kereskedelmi partnerekkel az R-time a 18-49-es korcsoportban, teljes napot és főműsoridőt nézve egyaránt piacvezetővé válik a 2019. január és október közötti nézettségi adatokat figyelembe véve.

Magyarországon a televíziós csatornák reklámértékesítését két reklámértékesítő cég végzi: a kormányközeli Atmedia, valamint az RTL Magyarországhoz tartozó R-Time.

Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.