Az RTL-nek kedvező fejlemények történnek a tévés piacon.
Az R-Time értékesíti 2020. január 1-jétől a VIASAT3, a VIASAT6, az AXN, a Sony Movie Channel és a Sony Max tévécsatornák szpot, non szpot és digitális felületeit, valamint a Cartoon Network és Boomerang reklámidejét, írja a Media1 Dudás Gergely, az R-Time ügyvezetője keddi bejelentése alapján.
A téma kapcsán a reklámértékesítő ház szerdán sajtóközleményt is kiadott, ennek értelmében 2020-tól 34 csatornára bővül az R-Time portfóliója.
Az új kereskedelmi partnerekkel az R-time a 18-49-es korcsoportban, teljes napot és főműsoridőt nézve egyaránt piacvezetővé válik a 2019. január és október közötti nézettségi adatokat figyelembe véve.
Magyarországon a televíziós csatornák reklámértékesítését két reklámértékesítő cég végzi: a kormányközeli Atmedia, valamint az RTL Magyarországhoz tartozó R-Time.