2004. december. 22. 10:14 MTI Utolsó frissítés: 2004. december. 22. 11:03 Itthon

Nem fizetne reklámidővel az MTV

Fischer András, a Magyar Televízió (MTV) másfél hete kinevezett kereskedelmi igazgatója nem tartja megfelelő megoldásnak azt a gyakorlatot, miszerint reklámidővel fizeti ki egyes külső beszállítóit a közszolgálati médium.

"Nem áll érdekében a televíziónak, hogy saját maga számára korlátokat építsen" - érvelt a saját értékesítés mellett Fischer András.

Február végére új kereskedelmi és árpolitikát kívánnak kialakítani annak érdekében, hogy - a Rudi Zoltán tévéelnök által megfogalmazott elvárásnak megfelelően - közelítsék egymáshoz a médium 1-2 százalékos tévéreklám-piaci részesedését és 10 százalék körüli nézettségét - jelentette be a kereskedelmi igazgató.

Korábban Rudi Zoltán már hangsúlyozta, hogy  a televízió nem köt olyan szerződéseket, amelyek alapján reklámidővel fizetik ki a produkciók gyártóit. Jelenleg "egyedi megoldásokként" előfordul, amikor "nincs készpénze a televíziónak", hogy "kiadja albérletbe" a reklámidő értékesítését - tette hozzá.

A közszolgálati médium őszi - akkor még tárgyalás alatt lévő, később azonban elfogadott - reorganizációs terve egyértelművé teszi: a társaság a jövőben "önmaga értékesíti reklámidejét". 

Hirdetés
Kult Köves Gábor 2024. december. 29. 20:00

Dobó Kata amerikai filmje és Andy Vajna vikingjei is az élmezőnyben – Hollywood legnagyobb bukásai

Hollywood legnagyobb bukásai közt van olyan film, amely öt rendezőt fogyasztott el, köztük Coppolát is. És olyan is, amelynek zsiráf szereplője rálépett a saját péniszére. Börtönbe küldött rendező, reciklált díszlet, elhízott rabszolgalány és egy elképesztő szexjelenet – Tim Robey, a Telegraph filmes újságírója Box Office Poison című könyvében mesél a legendás bukások hátteréről. A szerzővel beszélgettünk.