Tarolt nyáron a Despacito-paródia a Youtube-on, több mint 13 milliós nézettséget hozott a Pamkutyának.
A dal kivételesen nem pontos adattal, hanem egy becsült nézettséggel bír, hiszen pont a nyár végén, a lekérdezéskor került le néhány napra a YouTube-ról – írja a dalszerzo.hu.
Az erről szóló poszt alatt egy kommentben azt írták, hogy “valami tévedés miatt lehet”, és valóban, három nappal később úgy került vissza a videó, hogy megmaradt a nézettsége. A youtuberek szakportálja, a TubeNews azt írta, hogy ekkor már 13 millió fölött volt – és ebben nincs benne a máshová újra feltöltött videók szintén jelentős nézettsége.
A Despacito gyorsan a legnépszerűbb magyar videók közé került; az első másfél hónap adatait átlagolva a tavasszal minden korábbinál nagyobbat taroló Pápai Joci Origójánál kb. kétszer többen kattintanak rá naponta – már az első nap után egymillió fölött járt. Az Origo ugyan magasabb adattal került fel tavaszi toplistánkra, de ez annak köszönhető, hogy a vizsgált három hónapos időszak elején töltötték fel a YouTube-ra.
Egyébként mindkét dalnak van számottevő külföldi nézettsége is, amiről az angol vagy egyéb nyelvű kommentek tanúskodnak – Pápai Joci esetén ez nyilván az Eurovíziónak köszönhető, a Pamkutya esetén pedig annak, hogy a YouTube-on a “Despacito” keresőszóra sokaknak ez is előjön.
A YouTube lista második helyén Opitz Barbi áll, a 2016-os X-Faktor győztese, aki rögtön az első számával, a Végemmel a YouTube-lista élmezőnyébe került. A bronzérem Dér Heni Szemtelenje.