Balásy Gyula 4 milliárdos osztalékot tudott kivenni a reklámcégéből.
A járvány miatt meghosszabbított határidő előtti utolsó napon leadta a 2019-es pénzügyi mérlegét a New Land Media Kft. Ez alapján a kormány hirdetési kampányait menedzselő cég tavalyi forgalma 70,3 milliárd forint volt, 18 milliárddal több mint 2018-ban – írja a 24.hu.
Balásy Gyula két cége, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. tavaly a Miniszterelnöki Kabinetiroda szerződéslistája szerint 40,5 milliárd forintnyi megbízást kapott a kormánytól. Balásy cégei idén sem maradtak munka nélkül, a legújabb nemzeti konzultáció indulása előtt például 11,8 milliárdra szerződött velük Rogán minisztériuma, de a raktárkoncertekből sem hagyták ki őket.
A New Land Media most közzétett mérlegbeszámolója szerint Balásy Gyula a szeptember 25-én megtartott egyszemélyes taggyűlésen 4 milliárd forintos osztalékot szavazott meg magának a 2019-es 5,8 milliárdos nyereségből. Ez a cége 2013-ban még mindössze 8 millió forintos forgalmat ért el, amivel 800 ezer forintos nyereséget tudott felmutatni.
Megnéztük a szerződéseket - tavaly is haveri zsebeket tömött ki a Rogán-tárca
Nyilvánosak a Rogán-tárca legújabb szerződései, amelyek 2019 végéig listázzák a kifizetéseket. Tavaly ismét sok pénz ment el propagandára, költöttek emellett Szőcs Géza albérletére, a 2018-ban elhunyt Kerényi Imre által életre hívott Magyar Krónikára, és a szintén fideszes Kommentár Alapítványra, illetve kiemelten támogatták emellett az Aktív Magyarország programot is.