Csak a Lounge Design Kft.-nek több mint 9 milliárd forintos bevétele volt tavaly.
Jelentősen nőttek a kormányzati propagandát gyártó és terítő reklámcégek bevételei, a Rogán Antal szárnyai alatt 2016 óta Balásy Gyula lett a kormányreklámok legfőbb gyártója és kiadója, cégei folyamatosan nyerésben vannak a vonatkozó közbeszerzéseken, írja a 24.hu.
A központi cég, a 2018-ban 52 milliárd forint bevételű New Land Media Kft. még nem adta le a tavalyi mérlegét, a Lounge Design Kft. azonban igen.
A portál azt írja, hogy a mérleg szerint a Lounge-nak 2019-ben 9 milliárd 139 millió forintos forgalma volt, ami 1,3 milliárddal haladta meg a tavalyelőtti, és 6 milliárddal a 2017-es bevételt.
Az 1,1 milliárd forint adózott eredmény ugyan elmaradt a 2018-as évben hozott 2 milliárd forintos nyereségtől, de a 24.hu szerint
Balásy Gyula a május 28-án tartott egyszemélyes közgyűlésen így is 1,5 milliárd forint osztalékot szavazott meg magának.
A New Land Media mellett, a kisebb vidéki televíziók, önkormányzati újságok elérésére hozták létre a Village Media Kft.-t, amelyet a New Land médiaigazgatója, Hídvégi Krisztina vezet, és lényegében a New Land reklámjait értékesíti tovább meglehetősen nyereséges formában.
A Village Mediának 2 milliárd 264 millió forgalma volt, így durván minden negyedik forintja nyereségként jelent meg, Hídvégi Krisztina pedig 510 millió forint osztalékot vehetett ki.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.