Vállalkozás hvg.hu 2016. május. 05. 09:14

Minden tévés, netes és telefonos ajánlat összehasonlíthatóvá vált

Legalábbis ezt ígéri a Netrisk.hu tevékenységbővülése, mivel lényegében az összes távközlési szolgáltató ajánlatait összehasonlító oldallal egészül ki a portál tevékenysége.

Távközlési szolgáltatások egyszerű összehasonlítását és megrendelését is lehetővé tévő szolgáltatással bővül a Netrisk.hu tevékenységi köre. A legnagyobb hazai online biztosítási alkuszcég, mely a kgfb-piacon alapozta meg az ismertségét, két éve banki termékek összehasonlítását, míg tavaly nyáron többek között utazási ajánlatok és kedvező árú repülőjegyek széles körű elérhetőségét biztosító szolgáltatással bővítette kínálatát több mint egymillió ügyfele, illetve a külső érdeklődők számára.

A távközlési üzletág alapja a már üzemelő, és a Netrisk.hu által átvett Internetet.hu oldal, amelyen pillanatnyilag országosan közel 50 szolgáltató televíziós, internetes és telefonszolgáltatási ajánlatai hasonlíthatók össze gyorsan, áttekinthető formában, rejtett költségek nélkül. A lakossági és üzleti ügyfeleket egyaránt megcélzó szolgáltatás kényelmi jellegét nagyban növeli, hogy az ajánlatok mintegy 80 százaléka már jelenleg is közvetlenül megrendelhető az oldalon.

„Az új távközlési oldal a valós ügyfeligényekből kiindulva, a Netrisk.hu általános stratégiájának megfelelően – az ajánlatok minél egyszerűbb és átláthatóbb összehasonlíthatóságát kívánja biztosítani – mutat rá Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója. – Terveink szerint a szolgáltatás már a közeljövőben számos, a szolgáltatók, illetve az előfizetők számára további előnyt biztosító fejlesztéssel gazdagodik. Célunk, hogy egy folyamatosan fejlődő, megbízható távközlési viszonteladói portált üzemeltessünk, amely nem kizárólag az alacsony végfelhasználói ár elérését segíti elő: a felületen csakis a megbízható, minőségi ajánlatok összehasonlításának engedünk teret.”

A Netrisk.hu milliós ügyfélkörét és új érdeklődőket egyaránt megcélozva a távközlési üzletág jelentős forgalom elérésével számol: már az elkövetkező időszakban évente több tízezernyi – lakossági, illetve kis- és középvállalati körből egyaránt érkező – ügyféligényt próbál meg kiszolgálni.