Már nem lehet új előfizetést kötni a Tesco Mobile-nál
A Tesco Mobile ügyfelei automatikusan a Vodafone-hoz kerülnek, csak egyes szolgáltatások frissítésére van szükség. A szolgáltatóváltás április 6. és 16. között történik. Péntektől már új előfizetési szerződést sem lehet kötni a szolgáltatóval.
Már nem lehet új előfizetést kötni péntektől a Tesco Mobile-nál, április 5-től a szolgáltatás átadásáig pedig nem lehet majd egyenlegfeltöltést vásárolni a meglévő feltöltőkártyás tarifákhoz – derül ki a kereskedelmi lánc honlapján közzétett tájékoztatóból.
A leírás szerint a Tesco Mobile ügyfelei automatikusan a Vodafone-hoz kerülnek, csak egyes szolgáltatások frissítésére van szükség. A szolgáltatóváltás április 6. és 16. között történik, ezt követően a hang- és SMS-szolgáltatás használatához semmit nem kell tenni, viszont szükség van az internet, MMS és hangposta beállítások frissítésére, amiről az ügyfelek SMS-ben a változatlanul megmaradó telefonszámukra kapnak tájékoztatást.
A szolgáltatóváltás után egyes tarifák továbbra is elérhetők maradnak, bizonyos opciók és feltételek ugyanakkor megszűnnek.
A szolgáltatás igénybevételének feltételei egyoldalú szerződésmódosítással változnak, így a hatósági szabályozás értelmében az ügyfél – számára hátrányos változások esetén – azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést az értesítés kézhez vételét követő 15 napon belül.
Egy tavalyi jogszabálymódosítás értelmében kártyás előfizetés megszűnésekor a szolgáltatók a fel nem használt összeget kérésre kötelesek lesznek visszafizetni az ügyfélnek.
A Tesco Mobile 2012 márciusában kezdte meg működését, a vállalatot a Tesco Globál Áruházak Zrt. és a Vodafone Magyarország alapította 50-50 százalékos részesedéssel. A cég virtuális mobilszolgáltatóként működik, saját hálózati infrastruktúrával nem rendelkezik, a szolgáltatásnyújtáshoz a Vodafone hálózatát bérli.