2012. szeptember. 05. 17:21 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. szeptember. 05. 17:14 Vállalkozás

Luxusmárkák jönnek a Budapest Airportra

Teljesen megújul és kibővül a Budapest Airport kereskedelmi kínálata a 2. terminálon. A vadonatúj üzletek és Magyarországon elsőként bemutatkozó márkák megjelenését 2A és 2B Terminál nemrég befejezett belső felújítása és átrendezése tette lehetővé.

A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt. a HOCHTIEF Concessions (49,666 százalék) által vezetett német (4 százalék), kanadai (18,167 százalék), amerikai (10 százalék) és szingapúri (18,167 százalék) befektetőkből álló konzorcium közös tulajdonában áll. A repülőtér terminálja jelenleg 31 légitársaságnak ad otthont, amelyek 2011-ben közel 8,9 millió utast szállítottak 40 ország több mint 92 célállomására.

A nyár közepén érkezett a magyar tulajdonú PlayersRoom július végén már a második repülőtéri üzletét nyitotta meg. A cipőket, ruhákat és sportfelszereléseket kínáló bolthálózat már rendelkezik egy másik üzlethelyiséggel is, éppen a SkyCourtban. Az október közepén nyílik a Sunglass Center & Watch Corner.

Magyarországon elsőként a budapesti repülőtéren nyit boltot a Virgin márka utazási kellékeket és elektronikai cikkeket kínáló üzlettípusa. Az új üzlet elsősorban elektronikai cikkeket kínál az utazók számára. A Virgin bolt megnyitása azért is fontos lépés a repülőtér életében, mert éppen ez a termékcsoport hiányzott eddig a Budapest Airport kereskedelmi kínálatából. Az üzlet szeptember 10-étől fogadja az érdeklődő és vásárló utazókat.

Két különleges ékszerüzlettel is gazdagodik a 2. terminál kínálata. Ugyancsak először mutatkozik be Magyarországon a Michal Negrin. A közel huszonöt éve útjára indított izraeli üzletlánc ékszereket, divat kellékeket, kiegészítőket, valamint dekorációs tárgyakat kínál. Ugyancsak első magyarországi üzletét nyitja az amerikai Bijoux Terner, amely egyébként több mint hétszáz üzlettel rendelkezik világszerte.  Divatáru, óra, valamint ékszer található a bolt kínálatában, amely Budapesten is megtartja üzleti modelljét: minden egyes terméket egységesen és mindössze tizenöt euróért kínálnak. Szeptemberben érkezik a terminálra a kozmetikai termékeket kínáló Yves Rocher.

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.