Nagy Márton szerint 2025-ben lerakhatják a ferihegyi hármas terminál alapkövét
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalma jövőre már 20 millió fő lesz a kormány várakozása szerint.
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalma jövőre már 20 millió fő lesz a kormány várakozása szerint.
Reptéri forrásokra hivatkozva korábban a Magyar Hang írt erről. A Telex szerint egy 2012-es fotó kezdett el terjedni, ez gerjesztette az értesülést.
Kína kerülőúton, egy kis „magyar” cégen keresztül törne be az európai légi piacra. A személyszállítási tervekből évek múlva lehet valami, a kínai hátterű Hungary Airlines addig is bőven profitálhat az áruszállításból. Jól járhat egy Tiborcz-féle logisztikai cég és az állami lélegeztetőgép-biznisz egyik nyertese is. A személyszállításnál majd az újabb terminállal bővített, már visszaállamosított Budapest Airport lehet a kínai elosztóbázis.
A több átkeresztelés után most Hungary Airlines néven futó cég 2021-ben indult, eddig csak teherszállítmányokat reptetett, elsősorban Csengcsou és Budapest között. Magyar ügyvezetője szerint már ők a legnagyobbak a Ferihegyen tevékenykedő cargocégek közt.
A 75 éves férfit a budapesti repülőtér orvosi csapata próbálta meg újraéleszteni.
Augusztusig az utasforgalom közel 20, az áruforgalom 50 százalékos növekedést mutat.
Nagy Márton miniszter az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD) elnökével, Odile Renaud-Bassóval tárgyalt – adta hírül a tárca.
Összesen 7,9 millió ember utazott. A júniusi rekord is megdőlt, több mint 1,5 millióan fordultak meg a Liszt Ferenc repülőtéren.
Jó bevételre számít a Budapest Airport osztalékfizetési képessége alapján a kormány. Ezzel is igyekezett indokolni az 1400 milliárdos reptérvásárlást egy államtitkár.
Fél-egy órás késésekre is számítani lehet szerda este.
Budapest már most is Európa 15 legnépszerűbb úti célja közé tartozik, azonban még mindig sokat lehetne javítani a helyzeten. De miért nem tudják kihasználni a fővárosban rejlő lehetőségeket és mivel lehetne fellendíteni a luxusturizmust?
Egyelőre minden marad úgy Ferihegyen, ahogy volt, a nagyobb beruházásokon üzemeltető még gondolkodik, ahogy az állam is a gyorsforgalmi úton és a vasúti kapcsolaton. Az, hogy az állam immár tulajdonosa az üzemeltető cégnek, a vételáron túl folyamatos költséget is jelent, cserébe annak örülhet a kormány, hogy az új menedzsment nem csapja rá a kagylót Nagy Mártonékra, ha odatelefonálnak.