Online és nyomtatott formában is elindult csütörtökön Habony Árpád jobboldali médiabirodalmának első orgánuma, a Lokál.
Elindult a Habony Árpád miniszterelnöki főtanácsadó új médiacégének, a Modern Media Groupnak az új lapja, amely a Lokál nevet kapta. A Modern Media Group 50 százalékban Habony Árpád tulajdona, 50 százalékban pedig Győri Tiboré, aki az előző ciklusban a Miniszterelnökség jogi ügyekért felelős tanácsadója volt. A céget még április elején alapították.
A lap vezérigazgatója a Napi Gazdaság Kft. ügyvezetője, Keresztesi Péter, a főszerkesztő a szintén a Napi Gazdasághoz kötődő Leitner Attila, az online főszerkesztő, Kéri Gergely szintén a Napi Gazdaságtól érkezett, Gálosi Emese főszerkesztő-helyettest pedig a Blikktől igazolták.
A lap nyomtatott és online formában is jelentkezik, a 444.hu arról számolt be, hogy a II. kerületben már be is dobták a postaládákba a külsőleg és belsőleg is a korábbi Helyi Témára emlékeztető lapot.
Ezzel egyidőben csütörtökön online is elindult a Lokal.hu, amelyen láthatóan ugyanazok a cikkek is szerepelnek, mint a nyomtatott verzióban. A címlapsztori egy cikk Törőcsik Mariról, de hosszasan foglalkozik a lap Nemes Jeles László cannes-i díjas filmjével, a Saul fiával is, természetesen Andy Vajna filmipari kormánybiztos megkérdezésével.
A lapnak hét rovata lett, de egy sem kimondottan politikai. Az "aktuális" rovatban kaptak helyet a bel- és külpolitikai hírek vegyítve kultúrával, az "extra" lett a bulvárrovat, és külön gyűjtik a Budapest témájú anyagokat a "Budapest" nevű rovatba. A lapban emellett "életmód", "sport", "tech" rovat is helyet kapott, valamint egy kulturális témájú cikkeket is tartalmazó programajánló.