Minimálisan növekvő forgalom mellett harmadával csökkent a Central csoport profitja, a vezérigazgató-helyettes eközben új termékek elindítását ígérte.
1,67 milliárd forint lett a Central Médiacsoport 2021-es adózott eredménye, vagyis jóval kevesebb, mint a 2020-as 2,4 milliárd forint – vette észre a Media1.hu az éves beszámolót.
A cég, amely egyebek mellett a 24.hu, a Nők Lapja és a Story magazin kiadója, az árbevételét egy kevéssel növelni tudta, 13,2-ről 13,3 milliárd forintra. A profitot teljes mértékben kiveszik a tulajdonosok – 68 százalékban Varga Zoltán, valamint hét kisebbségi tulajdonos – osztalékként.
Ezzel kapcsolatban a cégcsoport a hvg.hu-val utóbb közölte: „az osztalékot a tulajdonosok a cégcsoport hosszú távú finanszírozásának optimalizálására fordítják”.
Vági Róbert, a Central vezérigazgató-helyettese eközben a Kreatívon egy PR-cikkben arról beszélt, hogy több új terméket is terveznek elindítani, és most nincs olyan termékük, amelyet nem érdemes fenntartaniuk. A közelmúltban ez nem így volt, az Elle-t és a Cosmopolitant is eladták.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.