Gazdaság hvg.hu 2022. június. 01. 11:50

1,6 milliárd forintra csökkent a Central Médiacsoport éves nyeresége

Minimálisan növekvő forgalom mellett harmadával csökkent a Central csoport profitja, a vezérigazgató-helyettes eközben új termékek elindítását ígérte.

1,67 milliárd forint lett a Central Médiacsoport 2021-es adózott eredménye, vagyis jóval kevesebb, mint a 2020-as 2,4 milliárd forint – vette észre a Media1.hu az éves beszámolót.

A cég, amely egyebek mellett a 24.hu, a Nők Lapja és a Story magazin kiadója, az árbevételét egy kevéssel növelni tudta, 13,2-ről 13,3 milliárd forintra. A profitot teljes mértékben kiveszik a tulajdonosok – 68 százalékban Varga Zoltán, valamint hét kisebbségi tulajdonos – osztalékként.

Ezzel kapcsolatban a cégcsoport a hvg.hu-val utóbb közölte: „az osztalékot a tulajdonosok a cégcsoport hosszú távú finanszírozásának optimalizálására fordítják”.

Vági Róbert, a Central vezérigazgató-helyettese eközben a Kreatívon egy PR-cikkben arról beszélt, hogy több új terméket is terveznek elindítani, és most nincs olyan termékük, amelyet nem érdemes fenntartaniuk. A közelmúltban ez nem így volt, az Elle-t és a Cosmopolitant is eladták.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?