Rohamosan megnőtt az otthon reggelizők aránya, emelkednek az eladások.
A közvélemény-kutatások alapján majdnem 30 százalékkal nőttek a reggeliző- és gabonapehely eladások az előző évhez képest – írta a Business Insider. Ezzel párhuzamosan pedig bezuhant a gyorséttermi láncokban eladott reggeli menük aránya.
A Kellogg's, General Mills, and PepsiCo élelmiszergyártó cégek is arról számoltak be, hogy rendkívül megnőtt a reggelikre az igény a koronavírus-járvány miatt, ugyanis értelemszerűen egyre többen otthon reggeliznek és nem munkába menet (v)esznek valamit. Pedig már úgy tűnt, leáldozóban van a gabonapelyheknek, az elmúlt 4 évben egyre csak csökkentek az eladásaik.
A Nielsen piackutatása ugyanis arra az eredményre jutott, hogy az Y generáció (tehát az 1981 és a 1996 között születettek) túl lusták ahhoz, hogy otthon, maguknak készítsenek reggelit. Ezen azonban most nagyot változtatott a koronavírus-járvány.
Az persze jó kérdés, hogy a normál életritmushoz való visszatéréssel mennyire marad az otthon reggelizés tendencia.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.