A Heti Válasz forrásai szerint a Budapest–Belgrád-vasútprojektben szerepet kaphat a frissen szerzett cég.
A közelmúltban a letelepedésikötvény-program kulcsfigurája, Boros Attila vette át a Metróber Kft.-t, ezzel a Habony–Rogán-érdekkör betette lábát a közlekedési, infrastruktúrafejlesztési piacra – írja a Heti Válasz.
A cég korábban Puch László MSZP-s pártpénztárnok gazdasági erőteréhez tartozott, idővel viszont kitört az elszigeteltségből, a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt. juttatta mérnökfeladatokhoz 2017-ben, és elkezdett balról jobbra sorolódni. A Metróbert birtokló Titán Holding Zrt.-t három hónapja felvásárolta egy B B Partners nevű kft., amely egy testvérpár, a brüsszeli lakcímet használó Boros Attila és az ügyvédként működő Boros Árpád tulajdona. Ők már 2016 júniusában opciós vételi jogot szereztek a cégre, mostanra pedig végleg eldöntötték, hogy kell nekik a kiváló referenciákkal rendelkező, tehát akár gigaközbeszerzéseken is bevethető cég.
A lap arra alapozza a jobboldali fordulatot a cég életében, hogy Boros Árpád felügyelőbizottsági tag abban a társaságban, amelyre Rogán Antal minisztere a nemzeti otthonteremtési közösségekről szóló törvényt írta. Boros Attiláról pedig korábban megírták, a szintén Rogán Antal által előterjesztett, Habony Árpád ügyvédi holdudvarát is milliárdokkal gazdagító letelepedésikötvény-program kulcsfigurája.
A lap forrásai arra tippelnek, a frissen szerzett kft. műszaki ellenőrként vagy mérnök-tanácsadóként működhet közre a Kína érdekében épülő Budapest–Belgrád-vasútprojektben.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.