A Magyarország jobban teljesít és a Tudta? után az új szlogen: Magyarország erősödik.
Kezdődhet az újabb kormányzati kampány, ezúttal a Magyarország erősödik szlogennel hirdethetik a sikereiket. Hogy pontosan mennyiből, azt egyelőre nem tudni. Összehasonlításnak mindenesetre jó alap lesz, hogy a menekültügyi népszavazás 15 milliárdosra becsült költségéből nagyjából 8 milliárdot a plakátkampány vihetett el.
Elindul a 2017.kormany.hu oldal is – egyelőre ez nem működik, csak egy olyan linkre irányít át, ahol leírják a sikerkampány fő üzeneteit.
A kormány nyolc fő pontban reklámozná saját magát:
- Nő a családi adókedvezmény
- Nő az orvosok, ápolók és tanárok bére
- Növekszik a gazdaság
- Ingyenes étkezés 318 ezer gyermeknek
- 25 százalékkal nő a szakmunkás-minimálbér
- 10 millió forint otthonteremtésre
- Csökken az internet áfája
- Sok százezer új munkahely
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.