Azonnal reagáltak az állatvédők a John Lewis karácsonyi reklámjára: attól tartanak, hogy a fogyasztók nem a megfelelő üzenetet olvassák majd ki belőle. És kiskutyát fognak venni ajándékba.
Egy kutya egy életre szól, nem csak karácsonyra – ezzel a mottóval minden évben kampányt indítanak az állatvédő szervezetek, hogy tudatosítsák az emberekben: élő állatok ajándékozása komoly felelősség. Meg is van erre minden okuk, mivel az ünnepek után rengeteg eb marad gazdátlanul, amikor az újdonsült tulajdonosa rájön, hogy nem tud vele mit kezdeni.
Most, a John Lewis áruházlánc reklámja után attól tartanak, hogy kölyökboxerekkel telnek majd meg a menhelyek januárban. A spotban két róka, egy borz, egy sün és egy mókus után a család boxere is vidáman ugrándozik az ajándékba vett trambulinon.
Az állatvédők aggodalma nem alaptalan: a 101 kiskutya-filmek nyomán a kilencvenes években ugyanis rendkívül megnőtt a dalmaták népszerűsége – sok állatot azonban később magára hagytak a „gazdáik”. Az elmúlt néhány esztendőben pedig a huskyk és a malamutok iránti kereslet futott fel a Twilight-mozik hatására. És ugyanez figyelhető meg azoknál a fajtáknál is, amelyekkel a sztárok mutatkoznak.
A boxer viszi a show-t az idei karácsonyi szezonindító John Lewis-reklámfilmben
Berúgták a britek a karácsonyi motrot, megjelent az idei John Lewis-reklámfilm, indulhat a kommerciális téboly.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.